Bliv frivillig i Billund Cykelmotion

Frivillige arbejde

Billund Cykelmotion lever af frivillige hjælper og arbejde. Alle vores instruktører, bestyrelsen, hjælper til løb, arrangementer eller dem som sørger for at vi har altid fine klubtøj, brænder for at cykle, hygge og elsker fælleskabet i klubben.

Derfor byder vi altid nye mennesker, som gerne vil gøre en forskel og bidrage til fælleskabet og klubben i Billund og omregn, velkommen.

Det kan være at du som forældre af et barn i klubben vil gerne være med som træner eller hjælpetræner.

Eller i vil gerne hjælpe med organisation af arrangermenter eller cykelløb.

Eller i er som unge, som skal gøre som frivillige arbejde fra skolen.

Vi glæder os til den hjælp vi kan få, for at Billund Cykelmotion kan tilbyde endnu mere til børn og voksne i Billund.

1000 tak og skrive endelig til os hvis i har lyst til at hjælpe.

Frivillig i en cykel klub

I kunne hjælpe os med/som:

• Træner / hjælpetræner til ungdom MTB
  • Hjælper til cykelløbe
  • Hjælper til fester og arrangementer

Racercykel

Vi træner i forskellige hold med det formål at træne sammen med andre og have det sjovt på cykel.

MTB & Ungdom

MTB træning hele år rundt. Til voksen (fra 16 år) og børn fra (7/8 år) er vi klar med forskellige hold.

Løb & Ture

Vi arrangerer MTB løb og ture hele året rund eller deltager i forskellige løb rundt om i landet.